Jak rezerwować?

  1. Formularz rezerwacji:
    Po wyszukaniu i zapoznaniu się z odpowiednią ofertą należy wypełnić BARDZO DOKŁADNIE internetowy formularz zgłoszeniowy (rezerwacja ON LINE),
  2. Rezerwacja:
    Następnie formularz należy wysłać do konsultanta Biura Podróży CAPRI lub od razu zadzwonić na centralę telefoniczną Biura pod numer infolinii +48 32 43-41-030 i przedstawić swoją prośbę;
    Oczywiście rezerwacje można składać również osobiście poprzez kontakt telefoniczny lub poprzez e-mail: capri@my-capri.pl
  3. Potwierdzenie Możliwości Rezerwacji:
    Konsultant Biura Podróży CAPRI w ciągu 1 godziny (standardowo, ale bywają wyjątki) kontaktuje się w celu uzgodnienia szczegółów i potwierdzenia możliwości rezerwacji tj. dostępności miejsc w wybranym obiekcie i terminie.
  4. Umowa-Zgłoszenie:
    Jeżeli rezerwacja - przesłana on line lub złożona telefonicznie - zostanie potwierdzona przez konsultanta, to należy czekać na przesłanie przez konsultanta Biura CAPRI Umowy-Zgłoszenia wraz z Warunkami Uczestnictwa Głównego Organizatora wybranej imprezy. Umowę uczestnictwa należy podpisać czytelnie imieniem i nazwiskiem w wyznaczonych miejscach i odesłać w ustalonym terminie mailem do Biura Podróży CAPRI na adres capri@my-capri.pl.
  5. Warunki Uczestnictwa:
    Złożenie podpisów na formularzu Umowy-Zgłoszenia lub dokonanie płatności jest równoznaczne z zapoznaniem się ze wszystkimi punktami Warunków Uczestnictwa Głównego Organizatora, które są integralną częścia zawieranej Umowy i ich akceptacją.
  6. Podpisanie Umowy-Zgłoszenia:
    Dopiero podpisana Umowa-Zgłoszenie jest jedynym prawnym dokumentem potwierdzającym zawarcie umowy pomiędzy B.P. CAPRI a klientem - dopiero po złożeniu podpisów na formularzu Umowy-Zgłoszenia i odesłaniu go mailem do Biura klient zostaje wprowadzony na listę uczestników zakupionej imprezy turystycznej;
  7. Potwierdzenie Rezerwacji:
    Warunkiem pełnego potwierdzenia rezerwacji jest dokonanie zapłaty za zakupioną wycieczkę; płatność może być dokonana przelewem bankowym lub przekazem pocztowym na wskazane konto;
  8. Numer konta:
    Wpłat wszelkich należności z tytułu wyjazdów turystycznych nalezy dokonywać na konto:
    My CAPRI Ireneusz Bazgier, al. Niepodległości 1, 44-240 Żory.
    ING Bank Śląski
    Nr: 08 1050 1676 1000 0092 0253 9897
    Na druku przelewu prosimy czytelnie napisać numer rezerwacji i nazwisko osoby, na którą spisana została Umowa-Zgłoszenie;
  9. Warunki Płatności:
    Termin i warunki płatności za wybraną imprezę są określone dokładnie na Umowie-Zgłoszeniu - są one różne w zależności od wybranej imprezy i terminu, jaki pozostał do rozpoczęcia imprezy;
    1. Jeżeli do wylotu/wyjazdu pozostało więcej niż 30 dni, to:
      - wpłata I raty w wysokości określonej procentowo w Warunkach Uczestnictwa Głównego Organizatora powinna zostać dokonana w terminie do 24h od momentu podpisania umowy, chyba że strony ustaliły inaczej i widnieje taki zapis na Umowie-Zgłoszeniu,
      - wpłata pozostałej części należności w wysokości określonej na Umowie-Zgłoszeniu powinna zostać dokonana w terminie do 30 dni pozostałych do rozpoczęcia imprezy lub w terminie określonym na Umowie-Zgłoszeniu, chyba że strony ustaliły inaczej i widnieje taki zapis na Umowie-Zgłoszeniu
    2. Jeżeli do wylotu/wyjazdu pozostało mniej niż 30 dni, to wpłata całości należności w wysokości określonej na Umowie-Zgłoszeniu powinna zostać dokonana w przeciągu od 1 do 24h od momentu założenia rezerwacji, chyba że strony ustaliły inaczej i widnieje taki zapis na Umowie-Zgłoszeniu
      Ze względu na długi czas przesyłania pieniędzy pomiędzy bankami - prawie zawsze prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty e-mailem: capri@my-capri.pl
  10. Ostateczne Potwierdzenie Rezerwacji:
    Po otrzymaniu od Państwa podpisanej umowy zgłoszenie, oraz dowodu wpłaty w terminie określonym przez biuro - rezerwacja nabiera mocy prawnej i jest aktualna w 100%.
  11. Warunki Rezygnacji:
    Zasady ewentualnej rezygnacji z wyjazdu są zawsze dokładnie określone w Warunkach Uczestnictwa Głównego Organizatora
  12. Dokumenty podróży:
    - Autokar: przy wyjeździe autokarowym klient otrzymuje na e-maila druk Potwierdzenia wraz ze wszystkimi zakupionymi świadczeniami i szczegółami dotyczącymi rozpoczęcia imprezy
    - Samolot: przy wylocie samolotowym klient otrzymuje e-maila (w przypadku rezerwacji poniżej 7 dni do rozpoczęcia podróży) lub przy rezerwacjach wczesniejszych na adres Osoby Rezerwującej Voucher, stanowiący dokument upoważniający do odbioru na lotnisku dokumentów podróży ( miejsce odbioru dokumentów jest dokładnie okreslone przez Konsultanta Biura Podróży
    - własny transport: przy dojeździe własnym klient otrzymuje na e-maila (w przypadku rezerwacji poniżej 7 dni do rozpoczęcia podróży) lub przy rezerwacjach wcześniejszych na adres Osoby Rezerwującej Voucher, stanowiący jedyny dokument upoważniający do wykupionych świadczeń na miejscu (miejsce odbioru kluczy jest dokładnie określone na Voucherze)
    - wszelkie dodatkowe informacje wysyłane są na adres Osoby Rezerwującej pocztą lub e-mailem.
  13. Wszelkie pytania prosimy kierować do działu rezerwacji Biura Podróży "CAPRI":
    - Telefon: +48 32 43-41-030
    - e-mail: capri@my-capri.pl